Miten Saat Etulyöntiaseman Muihin Pelaajiin?
Pelaat Paremmin. Kukaan Vastustajasi Ei Tee Tätä.
eBootcamp Sisältää:
Lämmittely
Nopeusharjoitteet
Voima
Kunto
Ravinto
eBootcamp - Mikä Se On?
patsas2
eUrheilu kasvaa Suomessa ja maailmalla hirmuista vauhtia. Ulkomailla osa ammattijoukkueista ovat alkaneet käyttämään fysiikkavalmentajia, auttamaan pelaajia siirtymään seuraavalle tasolle. Kun fyysinen puoli on kunnossa, myös pelissä vaadittava henkinen kapasiteetti on kunnossa.

Suomessa pelaajilta puuttuu kokonaan pelaamista tukeva oheisharjoittelu. Pelkällä pelaamisella päästään vain tietylle tasolle. Kun tähän yhtälöön lisätään myös fysiikkaharjoittelu sekä ravinto, päästään aivan kärkeen. Varsinkin 2020 kun yksikään pelaajista ei tee oikeanlaista fysiikkaharjoittelua.

eBootcamp on suunniteltu nimenomaan ammattipelaajalle tai ammattilaiseksi pyrkivälle. eBootcamp sopii myös pelaajalle, joka haluaa nostaa rajusti tasoaan.

eBootcamp sisältää lämmittelyn, silmä-käsikoordinaation, voiman ja kunnon. Kaikki mitä pelaaja tarvitsee kun hän haluaa parantaa pelaamistaan.

Suomen historian ensimmäinen workshop suunnattu pelaajille järjestetään Naantalissa Ruokatauon keskuksessa 15.5. klo 17-20.
antiikinpatsas-sisältää
01
LÄMMITTELY
Lämmittelyosiossa käymme läpi miten pelaajan tulisi lämmitellä itse peliä varten sekä treenejä varten. Käymme läpi kriittiset virheet ja näytän miten lämmittelet paremmin suoritusta varten.
  • Olet sopusuhtainen ja atleettinen
  • Näytät hyvinvoivalta ja energiseltä
  • Vastakkainen sukupuoli kiinnostuu sinusta
  • Käännät päitä ja sinua kadehditaan
  • Näytät hyvältä vaatteissa ja ilman niitä
02
KÄSI- SILMÄKOORDINAATIO
Ohjelma kestää 9 viikkoa, jonka jälkeen voit tehdä sen halutessasi uudestaan. Ja uudestaan. Ja uudestaan. Ja niin edelleen. Ohjelman treenit keskittyvät lisäämään sinun voimatasoja sekä kuntoa. Tällä lähestymistavalla kehosi alkaa polttamaan rasvaa tehokkaammin. Ohjelmassa treenataan kolme kertaa viikossa nousujohteisesti. Treenit ovat kovatehoista toiminnallista treeniä. Kaikki harjoitukset pystyt suorittamaan peruskuntosalilla.

Ohjelman aikana opit mm. vetämään leukoja sekä tekemään 1-jalan kyykkyjä. Huomaat kehittyväsi nopeasti. Tämä pitää ohjelman mielekkäänä ja motivoivana.
  • Saat voimaa lisää etkä puuskuta portaissa
  • Ei tylsiä kuntosaliharjoituksia
  • Ei tunteja treeneissä
  • Ei mitään tylsiä juoksulenkkejä
  • Suoraviivaista ja tehokasta treeniä
9viikkoa
ravinto
03
VOIMA
Pelaat sitten millä tahansa välineellä, sinun tärkein voimaharjoittelu tulisi keskittyä kyynärvarsiin. Sinulla pitäisi olla "kipparikallen" kädet, jolloin pystyt tuottamaan myös oikeanlaista voimaa.

Tämä auttaa pitämään nivelet toimintakuntoisina, ehkäisee pelaamisesta syntyviä vammoja ja pystyt pelaamaan pidempään ilman huolia.

Voimaharjoittelussa käymme läpi miten sinun tulisi treenata käsiä, niska-hartiaa sekä selkääsi.
  • Sinä VOIT saada tiukan kropan ilman "kitudieettejä"
  • Sinun EI tarvitse syödä fitness/bodailuruokia lainkaan
  • Sinun EI tarvitse syödä 5-6 pientä ateriaa päivässä, jotka jättävät sinut nälkäiseksi ja väsyneeksi
  • Sinun EI tarvitse kieltäytyä suosikkiherkuistasi
  • Sinä VOIT syödä mitä haluat ja pääset silti kuntoon
04
KUNTO
Minä en huutele netissä ilman referenssejä. Näytän itse mallia miten tämä ohjelma tehoaa. Itseasiassa lihotin itseäni 11kg 10/2016 - 12/2016. Halusin ylipainoa noin 20kg sekä rasvaprosenttini mahdollisimman korkealle ennen aloitusta. Halusin olla huonossa kunnossa niin hullulta kuin se kuulostaakin! Kun aloitin 31.12.2016 ohjelman suorittamisen, painoin 106kg ja rasvaprosenttini oli 36%. Olin iso, painava sekä erittäin rapakuntoinen. Halusin testata ohjelmaa itseeni, ennenkuin alan myymään sitä kenellekkään.

58 viikkoa myöhemmin olin atleettinen patsas. Elin ja hengitin tätä ohjelmaa koko vuoden 2017 ja vähän päälle 2018. Kuvasin matkan varrelta parhaat treenit videolle ja laadin koko ravintomallin mahdollisimman helposti toteutettavaksi. Näytän ja selostan sekä teen kaikki ohjelman treenit itse, näet miten minä treenaan ja miten saan itseni kuntoon. Opetan sinua säätämään tämän ohjelman myös sinulle sopivaksi.
  • Todistetusti tehokas ja toimiva ohjelma
  • Katso, opi ja tee perästä
  • Ohjelma räätälöityy sinun tarpeisiin & tavoitteisiin
  • Toimii erinomaisesti ylipainoa vastaan
  • Toimii tehokkaasti tiukan kunnon saavuttamiseksi
esimerkki2
koneet2
05
RAVINTO
Antiikin Patsas -ohjelma on 100% ladattava tuote. Tämä tarkoittaa että saat ohjelman välittömästi oston jälkeen. Ohjelma on katsottavissa kaikilla laitteilla.

Käy koko ohjelma läpi omaan tahtiisi. Kaikki osat ovat helposti katsottavassa videoluentosarjassa. Voit aloittaa välittömästi oman tarinasi. Aloita vaikka heti TÄNÄÄN!
Tapaa Valmentajasi - Kuka Minä Olen?
omanaama
Nimeni on Markku Sorosuo ja olen toiminut personal trainerina kohta 10 vuotta. Olen CrossFit Naantalin omistaja sekä Ruokatauon toinen perustaja. Olen auttanut satoja suomalaisia pääsemään kuntoon ja saavuttamaan unelmakehonsa. Olen varsinkin erikoistunut ylipainoisten ihmisten liikuttamiseen.

Olen tunnettu PT Turun alueella ja ihmiset tulevat oppiini hyvinkin kaukaa. Valmennan suurimmalta osin ihan tavallisia suomalaisia kuten sinuakin. Minun menetelmät eroavat kuitenkin melkoisesti tusina-personal trainereista, minä saan asiakkaani kuntoon. Ruokatauon sivuilta löydät paljon referenssejä.

Minulla on oma valmennuskeskus Naantalissa, jossa teen taikojani ihmisten kanssa. Voit tulla myös tapaamaan minua livenä.
Miten eBootcamp Toimii Käytännössä?
victory_pieni
Se on helppoa. Ilmoittaudut ja tulet paikalle. eBootcamp kestää 3h. Siinä ajassa käymme kaikki pelaajan tarpeelliset fysiikkaharjoitukset läpi ja teemme ohjelman juuri sinulle.
Ilmoittadu eBootcampille Hintaan €127 Nyt €49
Usein Kysytyt Kysymykset

"Toimiiko tämä ohjelma myös naisilla?"
Kyllä. Olen laittanut treeneihin mukaan myös naisille suunnattuja versioita liikkeistä. Naisille on myös omat ohjeistukset ravinnossa.

"Ranteisiini sattuu kun pelaan. Onko sinulla neuvoja?"
Kyllä. Boottiksessa käymme läpi myös kehonhuoltoa ja miten ennaltaehkäiset kipuja. Ranteet, kyynärpäät, ryhti ja selkä.

"Olen todella huonossa kunnossa.
Sopiiko tämä ohjelma minulle?"
No katso minua. Olin 106kg ja kehonkoostumus silkkaa rasvaa. Joten tämä ohjelma todellakin sopii aloittelijalle. Ohjelmassa on helpotetut liikkeet mukana ja pystyt suorittamaan ne missä tahansa peruskuntosalilla.

"Haluan kysyä sinulta jotain. Miten sinut saa kiinni?"